Ancki Strandberg

Ingen kennelhosta hos oss
För er om varit oroliga om vi har kennelhosta kan vi meddela att AC skickade in avföringsprover på Ina och det visade sig vara lungmask och det smittar inte. Nu är hon avmaskad och därmed behöver ingen oroa sig för att träffa oss. 

 
I onsdagskväll förra veckan fick jag åka in till akuten då jag hade magsmärtor. På röntgen såg dom att jag hade en ganska stor gallsten som satt fast i gallgången och hade blivit inflammerad. Alla sängplatser var fulla men dom ville inte skicka hem mig. Framåt morgonen hittade dom en plats åt mig på avd. 10 i väntan på operation. Jag låg med dropp i 4 dagar. I lördags kväll blev en läkare extrainkallad för att bara göra min operation. Dom tog bort en gallsten som var ca 2 cm och även gallblåsan. Det blev en öppen operation då det var så inflammerat. Jag tog min första promenad igår efter 1 veckas uppehåll. Det var betydligt jobbigare än jag trodde att det skulle vara. Jag började jobba några timmar idag. Bosse har varit helt fantastisk som tagit hand om våra underbara hundar. I helgen fick Agnes vara hos Kicki och Lennart och Mikaela som tog hand om Ina och Aya när husse var borta.
 
 
När Ina kom till oss för 1 månad sedan kunde inte Aya springa ifatt henne. Idag gör hon det !!!!!! Dom hänger ihop hela tiden och det är ju skönt för Agnes som bara vill strossa omkring !!!!
 
 
 
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress